If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
а дажа може да загасиш колата докато чистачките са в най горно положение и те си остават там... аз поне така направих и е много удобно защото се огъват даже повече
МАлко да вдигна иначе не чак толкова старата тема.
Смених днес термостата и бях решил и аз като Пинко заедно с термостата да сменя и антифриза въпреки, че си беше абсолютно бистър. Смяната на термостата е пълна ужасия, но стана работата.
При антифриза обаче се изложих. Източих си го от пробката на радиатора и понеже наистина си беше съвсем бистър, направо без промивка налях в разширителния съд новия и изведнъж шах - събра с триста зора 5 литра при необходими 9.1
Запалих, работи на място доста време и си дръпна съвсем малко, като сега нивото е точно между минимума и максимума, но останалия стар син антифриз се смеси с новия оранжев и сега в съда имам една странна зеленикава субстанция.
Основния ми въпрос е как да източа всичките 9 литра антифриз и дали е проблем, че се смесиха син с оранжев?
Също така смених и трансмисионното масло и там също се получиха неочаквани обрати. При нужно 1.6l тя събра 2l и пита за още, защото сега на щеката показва че е на минимума, а преди да източа старото (което после премерих и също беше над 2 литра) по щеката показваше че е доста над максимума.
... дали е проблем, че се смесиха син с оранжев?...
Има тема за антифриза - виж там. Аз лично не знам дали е проблем, че си смесил син с оранжев, по-скоро е проблем, че си смесил стар и нов и съответно не си постигнал целта да караш с нов антифриз.
Също така смених и трансмисионното масло и там също се получиха неочаквани обрати. При нужно 1.6l тя събра 2l и пита за още, защото сега на щеката показва че е на минимума, а преди да източа старото (което после премерих и също беше над 2 литра) по щеката показваше че е доста над максимума.
Ами щом старото ти е 2+ литра, значи толкова си събира. Сипвай смело колкото поеме
ами умни са само да не нахитряват съвсем иначе това с подгревните свещи е принципа на Ланча Либра но доколкото знам нашия мотор и онзи са аналогични и да не кажа идентични и затва така се намесих тука
От снощи чета за тия свещи, има доста изписано по форумите, но продължавам да не ги виждам къде се намират. Не помня вече за Капа или за Либра ставаше дума, но някой каза, че там са непосредствено преди радиатора на парното и довечера пак ще подсмърчам около тая кола.
има един материал при колегите от ланчабг-ком със снимки, мисля дори, че е актуална тема в момента въпреки че я гледах отдавна и помня че доста трудно се намират щото са закрити от други агрегати. Иначе са забити в тръбите и стърчат от тях ... това мога да кажа по спомени дано да съм помогнал...
Comment